woensdag, augustus 16, 2006

Hmmmm, hallo daar !.

Mag ik even uw aandacht ?.
Ben eindelijk weer een beetje van mijn koudje af, wat een gehoest zeg !.
In mijn longetjes klinkt het nog wel een beetje alsof er een grote verbouwing gaande is.
Veel piepen en zagen en nog veel meer geluidjes, maar dat geeft niet als ze het maar mooi afwerken, haha. De zuurstof kan er nog net even overdag niet af, maar dat komt binnenkort wel weer. Ik ben een boef. Ik moet keihard lachen om alles wat ik niet mag van mamma. Als mamma "nee" zegt ga ik gewoon heel hard lachen, en als ze dan nog vaker nee zegt dan ga ik er dood leuk ook nog bij zwaaien. Ik ben ook al druk met het ontdekken hoe ik eventueel uit de box en mijn bed zou kunnen klimmen.Dat ome dokter zegt dat ik eigenlijk pas 10 maanden ben, deert mij niets, ik ga lekker mijn eigen gang !.